vrijdag 10 augustus 2012

Random stuff | New beginning

Nou, dit is de eerste post op mijn blog! Spannend...
Ik had eerder al een blog, maar daar staat maar één post op en ik deed er ook niet zo veel mee.
Dus dit is een soort uitdaging voor me...Ik heb namelijk een slechte eigenschap. (Waarscheinlijk één van de vele) Ik maak nóóit iets af. Ik noem wel een paar voorbeelden,zodat ik je een idee kan geven wat ik dan precies nooit af maak: Babysit baantje,foldersrondbreng baantje,blog,cupcake bedrijfje en nog wel meer. Maar maak je maar geen zorgen, ik heb ook wel wat dingetjes die ik wel afgemaakt heb: mijn boek (niet zomaar een boek,hij heeft 120 bladzijdes!!),naar havo-vwo en uhm...tja ik denk dat dat het wel was. Dus als ik over een tijd veel volgers heb en duizenden posts dan laat ik het zien aan iemand en zeg ik: In ya face!
Waarscheinlijk laat ik het dan zien aan mijn ouders. Die zijn namelijk de getuigen van de grote hoeveelheid niet-afgemaakte-dingen. Maar ik denk dat ze het niet zo leuk gaan vinden als ik zoiets tegen hun zeg. Maar goed, dat zie ik dan wel weer. In de tussen tijd hoop ik dat jullie mijn posts leuk gaan vinden en ik zou het echt heel gaaf vinden als ik een keer een reactie zou krijgen.
Heel veel kusjes en tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

Marije zei

Oehh je schrijft erg leuk! En zozo een blog maken is niet zomaar iets!
Btw ik kan je follow button niet zien? Kan je die toevoegen ik zou je graag volgen!

x
lifelaughandhappinesss.blogspot.com

Marije zei

edit ik bedoel een boek maken omg faal. Ik bedoelde : een blog maken is niet zomaar iets! Hoe heet je boek ?(:

Marije zei

edit: BOEK, wat heb ik toch met het woord blog haha.

Bo zei

Ooh dankjewel. Mijn boek heeft niet echt een naam, ik had het gewoon gemaakt omdat ik me verveelde. Ben niet van plan om hem aan een uitgever te geven ofzo, Haha. Ik zet de follow button er zo wel op, ik had niet door dat die er nog niet op stond...Maarja, heel erg bedankt voor je reactie!

rosalynkatt zei

leuk geschreven!
ik volg je

liefs
lifeofrosalyn.blogspot.nl

Bo zei

Oooh heel erg bedankt, ik volg jou ook!

Sophie zei

hee je schrijft echt leuk1 ik volg je! volg je terug?

xx

ApplePie zei

Ik ben benieuwd! Ik volg je.

http://likearolemodel.blogspot.com

LovelyLouLou zei

Wat een leuke uitdaging! ♥

Miss Esi zei

Haha! Ik heb ook die slechte eigenschap :')

Ik heb Judo, ballet, atletiek, tekenshool, dans (en nog paar dingen waar ik nu ff niet kan opkomen ) gedaan.
Alleen ben ik nu wel volop bezig in mijn blog en hopelijk blijft dat zo :p


word je lid van mijn blog ? :D dan word ik bij die van jou :)

Anoniem zei

Wat schrijf je leuk! Volg je mij, dan volg ik jou.

sisisbloggie.blogspot.com

Kim zei

Haha, leuke beginpost! Moeilijke eigenschap.. Ik heb er zelf ook last van maar het gaat steeds beter.

Wij volgen je, volg je ons terug?

www.papierenvlinders.blogspot.com